Na planecie pośrodku pustkowia znajduje się UFO. Nic nie może zrobić, nie ma sygnału do kontaktu z bazą. Musisz pomóc mu uciec z tej planety.
Zachęcamy do zagrania w tą bardzo fajną gierkę zręcznościową.
Na planecie pośrodku pustkowia znajduje się UFO. Nic nie może zrobić, nie ma sygnału do kontaktu z bazą. Musisz pomóc mu uciec z tej planety.
Zachęcamy do zagrania w tą bardzo fajną gierkę zręcznościową.
Skrypt oblicza, ile godzin spędziłeś_aś w tym tygodniu przed komputerem
i na podstawie ustalonych norm ocenia, czy ich ilość nie jest zbyt duża.
Wykonała: Lena T. 8d
Wykonali: Aleksander, Łukasz, Mateusz
Program matematyczny "Mateusz" oblicza pola figur. Wybierz liczbę od 1-5 , a "Mateusz" obliczy pole danej figury.
wykonanie: Aleksander - Sqxel
Uczenie się w oparciu o gry
Dzięki CodeCombat możesz uczyć się bawiąc i pisząc kod od samego początku swojej przygody, promując aktywne uczenie się i nastawienie na rozwój.
Kliknij aby wejść na stronę CodeCombat
Jest to krótka opowieść poboczna o skradaniu się i rozwiązywaniu zagadek, ze znajomymi postaciami i ustawieniami z klasycznej przygody Studio Pixel.
Zachęcamy do zagrania w tą bardzo fajną gierkę.
Copyright © 2024 Koło informatyczne PSP 14 Opole
Wykonanie: Uczniowie PSP 14
Opiekun koła: Dawid Waldowski