Gra to modyfikacja klasycznego Ponga z dodatkiem matematycznego akcentu w postaci wzorów pól figur geometrycznych.
- Gra odbywa się na boisku przypominającym klasyczne pole gry w Ponga, z dwiema paletkami sterowanymi przez graczy i poruszającą się piłką.
- Celem gry jest zdobycie punktów poprzez sprawienie, by piłka ominęła paletkę przeciwnika i dotarła do jego krawędzi boiska.
- Gracze sterują paletkami za pomocą klawiszy — lewy gracz używa klawiszy W i S, a prawy strzałek góra i dół.
- Prędkość piłki można ustawić przed rozpoczęciem gry za pomocą suwaka znajdującego się w interfejsie.
- Gra kończy się, gdy jeden z graczy zdobędzie pięć punktów, co jest równoznaczne z jego wygraną.
- Każdemu z graczy losowany jest jeden wzór na pole geometrycznej figury, wyświetlany po jego stronie boiska.
- W trakcie rozgrywki wzory te nie wpływają bezpośrednio na mechanikę gry, ale stają się istotne na jej zakończenie.
- Po zdobyciu pięciu punktów wyświetlany jest komunikat o zwycięstwie oraz wzór na pole figury geometrycznej przypisanej zwycięzcy.
- Piłka odbija się od paletek i krawędzi góra-dół, ale jeśli opuści boisko po bokach, punkt zdobywa przeciwnik.
- Gra zachęca do współzawodnictwa i przypomina jednocześnie o wzorach geometrycznych, co łączy zabawę z elementami edukacyjnymi.
Wykonanie: Dawid przy pomocy AI